Sista påskkortet..

Hej på er!!

Här kommer mitt sista påskkort för i år..i nuläget i allafall..man vet aldrig!! ;-)
Detta gjorde jag med inspiration av Maries fina kort som jag fick när jag fyllde år.
De fina papprena kommer från Linda-Marie på Baronen och är Maja Designs nya!
De är helt underbara!!
Sedan har jag pyntat med fjädrar, halvpärlor, metallhörn och fina påskliljor från WOC.





Påskhelgen rullar på och ikväll kommer vi ha vår egen påskmiddag!
 Vi ändrar om lite och gör inte en traditionell sådan utan det blir lite annat, givetvis kommer bilder på matbloggen sedan.
Och vi tänkte engagera barnen i matlagningen så det blir nog full rulle i vårt kök senare!!

Idag har vi varit en sväng på Ikea och även ett litet besök på Liljas som inviger sin nya bilhall och dagen till ära hade besök av 3 gladiatorer, Hero, Amazon och Pansar..herregud va folk där va..ren panik utbröt pga alla människor och det blev lite jobbigt där framme i folkmassan..jag fick lyfta upp Tess rätt högt för att hon skulle se och nu värker mina armar ngt vansinnigt..typ mjölksyraattack som inte ger med sig..gaaah...
Men vi fick se dem iaf.. ;-)

Mys vidare nu denna påskdag..

Tack för titten och vi ses snart igen!!

kram Lena

Kommentarer

Hej Lena!
Såååå läckert ditt "sista" påskkort blev med så härliga papper och dekorationer:)) Jag har också köpt de nya Maja Design papprena, sååå läckra:))
Kul att du blev inspirerad av mitt kort:)))
Hoppas "värken" i armarna lägger sig snart;)) men vad gör man inte för sina kids;))

Ha nu en fin fortsatt helg:))
Kramizar Marie
Iffa ...... sa…
....och detta kort har blivit en del av det lilla jag har som påskpynt här hemma i år =)
Det är sååååå fint och jag blev så glad när det damp ner i min brevlåda!!
Den gula färgen är så precis lagom gul och jag älskar de prickiga fjädrarna.

Då håller ni kanske på för fullt i köket nu då......får spana in i matbloggen sedan vad ni åt =)
Kram Iffa