Min dag...

Hej svejs!!

Dags att visa ett nytt kort.
Denna gång med en ny liten drake i min samling, den kommer från Wee stamps och är en digital.
Hur söt som helst..
Den är målad med copics och de jag använt är:

Grön; YG00, YG03, YG63, YG17
Grå; W0-1-3
Rosa; V000, R81, R85
Brun; E57, E49, E79

Jag tänkte delta i följande utmaningar:





Idag den 21 Mars är det min födelsedag!! ;-)
Och aldrig någonsin har det sett ut så här just denna dag..bilderna är från promenaden med Bells i förmiddags..
Vilket skämt!!?
Det ska vara vår nu...


Jag tror Bells längtar efter gräs under tassarna..


Alldeles nyss kom brevbäraren och jag kan lova att det "small" till..
Jösses vad mycket fina kort och presenter jag fick...
Tuuuusen tack alla goa ni som kom ihåg min dag!! :-)
Jag blev verkligen rörd..
Korten är så ljuvliga och jag lovar att visa dem i mitt nästa inlägg!!!

Ikväll blir det middag som min familj ska laga till mig och strax blir det lite firande av..varken jag eller Tess var vakna i morse då pappa och Elisia åkte.. ;-) så vi tar det nu istället!

Tess är fortfarande lite krasslig och nu har hon fått ngn liten ögoninflammation stackarn..och snorigt är det..
Men hon är en tapper tjej som inte ger ifrån sig det minsta gnäll utan håller humöret uppe trots allt!
Vår hjälte ;-)

Ha det nu bra alla ni!!!

Bamsekram från mig!!!


Kommentarer

Iffa ...... sa…
Ja Må Hon Leva, Ja Må Hon Leva!!!!
Grattis på din dag!!
Hoppas du haft en fin födelsedag hittills och att resten av kvällen med middag blir jättefin =)
Men vad kul med massa rolig post =) Hade jag haft din adress hade du fått från mig oxå,hihi...men jag får fira dig så här istället!

Ditt kort = wow, den där digisen var ju heeeeeeeeeeelt underbar, hur svårt kan det vara för mig att skaffa mig skrivare igen =) Jag älskar din färgstarka färgläggning på den = lyckans ost den som får detta ursöta kort!!
Stor födelsedagskram från mig till dig!
Veronica sa…
Vilket underbart kort du har gjort. Gillar stämpeln du har använt.
såg även att det var din födelsedag så jag skickar en Grattis kram
Veronica
Sirpa sa…
Hej! Tänkte säga GRATTIS!!!
(Är Evas bloggvän:)
Har en skön kväll!
Kram Sirpa♥
Cathrin sa…
Grattis.......igen! Har du förstärkt golvet innanför dörren?? Verkar som det går åt;-) Rackarns söt liten drake men det här med diggisar funkar ju inte så bra med distressmålning. Chopics har jag aldrig testat är de bättre än pro M? Vad skiljer. Hoppas snart att hela familjen är pigga igen. Kram Cathrin
Hej Lena!
Det var den sötase drake jag sett:)) Och så fantastiskt fint färglagt:)) Du är sååå duktig med pennorna:))
Hela kortet är heeelt underbart. Mottagaren kommer bli sååå glad:)
Jag grattade dig ju igår, men grattis igen;))
Hoppas Tess snart blir kry:))

Jag är oxå såååå himla trött på allt snöande, här har vi full vinter igen!

Ha nu en skön helg
Kramizar Marie
Anna sa…
Såå fin liten drakstämpel.. Härligt färglagd i starka färger.. Fina dekos med på kortet..

Grattis så här en dag i efterskott.. Hoppas att du hade en fin dag, trots all snö..

Ha en fin helg!
Kram Anna
Helen sa…
This is gorgeous. Thank you for sharing with us at Aud Sentiments.

Hugs Helen xx
Great card! Love the design! Beautiful flowers!

Thank you for sharing this with us at Aud Sentiments!

Mel xx