Färgglatt..

Hej!!

Tiden rusar iväg och snart är det påsk!
Vi får hoppas vädret fattar det också för -9 grader är inte ok i mitten av Mars..eller hur?
Jag har gjort några påskkort och ett av dem visar jag idag!
Det är Skogstokiga ägg på rad och en textcirkel, motivet är målat med copics.



Jag får tacka för alla fina ord om tavlan i mitt förra inlägg!!
vad glad jag blir.. :-)

Sedan kan jag meddela att, nej det är inte jag som fyller år denna vecka,
(det är ngn annan i min familj som flera av er mycket väl vet vem det är ;-)
..dock kom jag på att jag minsann har namnsdag idag.. ;-)..Viktoria..mitt tredje namn..och min födelsedag blir ngn gång nästa vecka ;-)

Ha nu en härlig dag!!

Kram Lena

Kommentarer

Superhäftigt kort med alla läckra färger och den coola formen! Snyggt med remsor av olika designark som bakgrund och äggen är verkligen mumsigt läckra!

Ha en härlig fortsättning på veckan, kram!
Ulla sa…
Så färgglatt påskkort ja det blir nog många ägg i påsk.
Kram Ulla
Härligt påskkort

Kraaaaaam
Hej Lena!
Wow! vilket härligt påskkort, me like:))Färgerna är verkligen våriga:)) Här har det vräkt ner snö idag:( Jag är sååå trött på snön nu, nu vill jag ha vår!!!

Må så gott
Kramizar Marie