2 kort idag...

Halloj...

Härliga lördag!!
Jag har ägnat mycket av dagen i köket..först gjorde jag riktiga raggmunkar till lunch, det var uppskattat och herre jisses va gott!! Ikväll blev det Indonesiskt, kolla min matblogg HÄR!!

Dessa kort gjorde jag för ett tag sedan, motiven kommer från Lili of the valley.
Målat med copics.






Jag har börjat knåpa på lite påskkort, ett av mina favoritteman på kort..dock blir inte många skickade eller för all del tror jag inte det dimper ner många här heller..skickar man inga påskkort längre??
Jag gillar färgerna och de fina motiven..får ändra på statistiken och skicka iväg några..
En utmaning kanske..jag bestämmer nu att jag ska skicka minst 5..hur många tänker du skicka? ;-)

Imorgon bär det av till Blomstermåla för ännu en fotbollscup, dock bara en "träningscup" utan priser och statistik men gissar att det blir lika stort allvar ändå om jag känner våra tjejer rätt..

Ha en härlig söndag!!

Kram Lena

Kommentarer

Iffa ...... sa…
Vilka 2 kanonkort du gjort!!! Verkligen superläckra. Det första är så läckert i sin färgkombination och stämpel jättefin. Påminner om en tavla jag såg i Ullared igår i just dessa färger.
Kort nr 2 = älskar lila =) supergullig stämpel du valt och snygga detaljer!!!
Påskkort = nja, får nog erkänna att det typ skickas ett var fjärde år eller så här......tror inte det är så vanligt längre men visst borde vi ändra på den statistiken!
Hoppas ni får en härlig fotbollssöndag idag =)
Nu ska jag kila över och kolla in din matblogg =)
Kramiz
scrapparewa sa…
Vilka ljuvliga kort i underbara färger!! Får ju vårkänslor bara av att titta på dem!!
Det röda är heeeelt otroligt!!! Me like!!!
Skickar inte heller så många påskkort, (men några blir det) och som du säger, det dimper inte ner så många i postlådan.
Synd, men det är nog inte så inne längre...
Ha en skön helg! Hoppas du också har solen hos dig!
Kram!
Hej Lena!
Mycket fina kort du gjort igen:)) Motiven är såååå gulliga och du har ju målat dem sååå läckert:))
Du är så duktig:))

Påskort är kul att göra, har börjat lite oxå. Vet inte riktigt hur många det blir iår:)

Hoppas det går bra för tjejerna idag:)) Själv kikar jag på vasaloppet idag, tycker det är så spännande:))

Må så gott
kramizar Marie
Petra Maria sa…
Superduperfina :O)
Skogstokiga bamsekramar
från mig
Underbara kort och underbar inspiration...det gråvita med röda detaljer är helt makalöst och det lila gillar jag också tokmycket! Du och din otroliga färgläggning, jag är så imponerad!

Jag har också börjat lite med påskkort, men väntar på lite material som passar temat. Njaee, det verkar mer eller mindre ha försvunnit denna med påskkort, åtminstone i min brevlåda :) Själv brukar jag scrappa korgar och annat som jag överräcker och kommer sannolikt att skicka 2-3 st påskkort iallfall.

Ha en skön dag, kram!
Chris_P sa…
Åhh så fina kort!! Ljuvliga färger. Den nedersta stämpeln är bara såå gulligt!!
Ulla sa…
Wow så söta kort och härliga, underbara färger.
Kram Ulla
Susanne sa…
Hej Lena
Vilka underbart fina kort du skapat och din färgläggning...WOW! Jag brukar skicka 5 påskkort och det ska jag försöka med i år igen. Ha en fin dag! Kramizar Susanne