Rosa julkort!

Idag har vi varit i Torsås på scrapträff!! Hur trevligt som helst men man är ganska tom i huvudet nu...fick tre kort gjorda och en LO, som jag vann tävlingen med!! Det ni och då är jag amatör på såna...dessutom gick det undan då jag hade max 30 min på mig att fixa den så det var oväntat..visar den i veckan!!
Set ni får se ikväll är ett tävlingsbidrag till Stampartics rosa julkort-tävling!! Nu får vi hålla tummarna!!
Det var allt för ikväll!!!
Tack mamma för hjälpen med kortet!! Och för en trevlig dag tillsammans med dig och Susanne!!
Kram Lena

Kommentarer

Petra sa…
Tjohoooooooooo så många fina alster du har gjort. En liten sak är på väg till dig idag.
Ha det så jätte jätte bra
Skogstokiga jättekramar
från mig
Unknown sa…
Såå nyydelig kort!!
Herlige detaljer!

Takk for at du deltar!

Klem,
jorunn
Cathrin sa…
Hej Lena! Guuuud vilket sött julkort, härligt med annat än rött till jul. Vad kul med scrapträff och grattis till din vinst, jag är inte ett dugg förvånad att du vann utan att ha sett din Lo. Synd att vi inte bor närmre varann så vi kan ha träffar ihop, fast kunde jag åka till Kalmar för att köpa en segelbåt så kan jag ju åka dit för pyssel,ha,ha. Ha en trevlig dag, kram Cathrin