Pumpakort och influensa...

Ett skogstokigt alster i härliga höstfärger kommer här!!!
Missa inte tävlingen som pågår tom söndag i skogstokigas blogg!!

Hej på er!!


Datorn har strulat sen i fredags men nu är jag här igen!! Man blir lite smått galen utan...



Vi eller äldsta dotern har influensa..vet ej vilken sort men hööög feber är det och lite andra mindre roliga symptom..så i två dgr har vi inte gjort något alls, man sitter i soffan med henne och vill helst inte lämna henne själv!! Känner mig verkligen värdelös..man får inget vettigt gjort..då maken kom hem och bytte plats med mig i soffan fick jag iallafall diskat och har även vikt tvätt..


Ingen hit det där med influensan..och idag skulle hon fått sitt vaccin..=(


Vi pumpar i henne alvedon men så fort den slutar verka stiger febern igen...hoppas den ger med sig och att vi andra slipper få den...

Ikväll fortsätter julkortstilllverkningen..har en hel hög som jag ej hunnit fota men de kommer!!
Ha det bra!!


Kram Lena

Kommentarer

Anonym sa…
Detta är verkligen ett härligt höstkort ! Vilka färger !!
Stackars lilla Elisia ! Hoppas att febern snart ger med sig.
Stor kram från mamma/mormor
annkan sa…
Vad jobbigt för dottern...
Hoppas att hon snart ska vara frisk igen.

Ja, detta kortet är superfint- med läckra färger.

Kram på dig.