Adventsljusstake!

Såhär blev min adventssljusstake, blockljus från Ikea, stora blev det denna gång och så varar de kanske lite..så tråkigt när de försvinner på en gång ljusen. Gjorde små tags med siffror på och bakom tagsen en snöflinga. Skålen har jag sen fyllt med konstsnö och satt dit 4 små glasfigurer!!
Idag har vi gått den traditionella rundan på stan, ungarna har lämnat sina önskelistor till tomten!! Tess tyckte han var lite läskig men tillslut hamnade önskelistan i tomtens korg..vill man ha julklappar så..:)

Ha nu en fortsatt trevlig kväll!!
Kram Lena



Kommentarer

Petra Maria sa…
Jättesnygg adventsljusstake Lena.
Vera sa…
Åh vad du är duktig!!! En sån vill jag oxå ha, måste nog bryta mitt scrappande och härma dig...åtminstone litegrann :)
Ska ta mig i kragen den kommande veckan och skicka skridskoparet och lite papper, så får vi se vad du kan få till åt mig med alfabetet :)

Sköt om dig min vän!
Stoooor kram
annkan sa…
Åh, din adventsljusstake är underbar!!!
En sån skulle jag också vilja ha/göra.
(Men jag vet inte när jag ska hitta tiden till det).
Kram på dig.
Anonym sa…
Det var en härlig adventsljusgrupp. Rejäla ljus så dom varar väl lite. Vi kör med vår gamla vanliga näverstake med hemstöpta ljus. Gillar advent,mys till max.
Kram mamma
Fia sa…
19,50 kroners tomtarna/änglar hittade hem till dig med! Jag måste säga att jag inte fattat hur folk kan köpa dom (om man nu får göra det om VÅRA produkter) men i din kreation blev det ju helt perfekta! Skit snyggt!! (Å jag är ganska svår gällande julpynt, men du omvände mig...)
Mycket fint!
Kram Fia